יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

בוקר של השראה

איזה בוקר של כיף, איזה כיף שהיה לי הבוקר...

יש כ"כ הרבה דברים שאני אוהבת ואם אני צריכה להצביע על מכנה משותף אחד, זה כנראה יהיה מכנה משותף דיי רחב שנקרא אסטטיקה.

כל דבר אסטטי, יפה, מעוצב, בעל אופי מובהק, ממלא אותי מיד בהשראה. זה יכול להיות אביזר קטן לבית, עוגה מהממת כזאת שמישהו עבד עליה כמה שעות טובות, חלל מעוצב עם קונספט וחשיבה ואופי, בגדים כמובן, ספרים, ציורים, מגזיני עיצוב או אופנה, בניינים ומה לא?

דורי תמיד אומר עליי שאני מסוגלת לטוס שעות לחצות אוקיינוסים ובסוף לשבת על ספסל באיזו שדרה ולבהות סביב וזה נכון, זה מרגיע אותי, גורם לי לחשוב וממלא אותי בהשראה.

בוקר אתמול היה בוקר מלא השראה בשבילי זה היה בוקר בחסות חברת LEDICO שהיא יבואנית כלי העבודה של BOSCH וDREMEL לישראל וביליתי אותו בסטודיו "סיפור כיסוי" בדרום ת"א, הכי פינה קטנה וקסומה בלב אזור סואן, רועש וצפוף.





מי שמכיר אותי יודע שבין תחביביי אני נהנית לשחק בכל מיני כלי עבודה וחומרים, ליצור לעצמי פריטי hand made לעיצוב הבית או הגוף (תכשיטים כאילו...) ולבלות שעות במטבח ולרקוח קינוחים קטנים, צבעוניים ומהממים כמו אלה כאן וכבר סרגתי גם שטיחי טריקו וצעיפים, והכנתי לעצמי ולאריאל לא מעט תכשיטים, כמו כאן. לאחרונה אגב גיליתי חומר גלם מגניב – גומי תעשייתי ממוחזר שאיתו עשיתי לי כמה תכשיטים אדג'יים מדליקים J כמו שאני אוהבת...

ובכלל מרגע שהפכתי להיות אמא לילדה בגן, גיליתי שכל מיני כלי עבודה כמו אקדח דבק חם, מברגה, מלחם ועוד הפכו להיות כלי עבודה נחוצים מאוד, אני מניחה שאפשר לתפקד כהורה מוצלח גם בלעדיהם, אבל כמי שזו התעסקות מהנה עבורה, אני ממש מעדיפה לעשות זאת, בצורה קצת יותר... איך אקרא לזה...? רצינית.



אז אם נחזור לאתמול... העברתי את הבוקר בסדנה שהעבירה דנה ישראלי, שאני כבר מחכה בכיליון לעוד "מעדניית סדנאות" פרי יצירתה, כמו אלה שבהן לקחתי חלק בעבר וכתבתי עליהן כאן וכאןובסופו חזרתי הביתה עם מדף קטן ומקסים עם מתלים חמודים, מתנה לאחותי הקטנה, ואני כבר מדמיינת אותו תלוי אצלה, עם שלוש צנצנות קטנות כאלה מעל או נרות ריחניים או מה שהיא תבחר... J





בסדנה גיליתי מלא צעצועים חדשים, בדמות כלי העבודה המופלאים של DREMEL  לצד כלי העבודה המעולים של BOSCH  שאותם אני כבר מכירה ואימצתי מזמן. ודנה ישראלי שהיא אלופת הDIY כמובן מצאה לכל אחד מהכלים שעמדו לרשותנו, עוד מליון אפשרויות שימוש כל כך קריאטיביות, שפותחות את הראש וגורמות לחשוב אחרת.

תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ


אז כמו שפתחתי ואמרתי היה בוקר מלא השראה – החל מהסטודיו בו התקיימה הסדנה, שביומיום משמש כסטודיו לריפוד וחידוש רהיטים ומלא כולו בכל מיני אביזרי עיצוב קטנים ומקסימים בניחוח וינטג'י מעודן, ועד אנשי חברת LEDICO, שחשפו אותנו לחברה עם אג'נדה מאוד ייחודית וכלי עבודה מדליקים לא רק לקבלנים/ משפצים, אלא גם לעלמות חן צעירות חובבות אומנות, DIY ועוד...





איך אני אוהבת דברים יפים שגורמים לי לחשוב....
להמשך שבוע מלא השראה
כרמית.

מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה