יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

חורף בכותון

מה קורה עם הסופה שהבטיחו?
כבר מיום שישי, אני מצפה לה, לא שכ"כ בא לי על הבלאגן בכבישים, פקקי ענק בכניסה וביציאה מהשכונה שלי, שלוליות אימתניות בדרך מהגן של אריאל, בוץ בנעליה ועוד כל מיני נלווים, אבל הבטחות צריך לקיים!
במיוחד כי נראה לי שהסופה הזו, לכשתגיע, תהיה יריית הפתיחה לחורף. כבר בימים האחרונים הטמפ' קצת צנחו, ומצאתי את עצמי מתחילה להתלבש בשכבות ואפילו לנעול מגפיים גבוהים.

אבל מה העניין עם החורף? שהוא טריקי... יש מלא אופציות להתלבש, אבל קר ומתעצלים ואיכשהו נשאבים לאאוטפיטים יותר בנאליים ומחממים.

שבוע שעבר קפצתי להשקת קולקציית החורף של רשת חנויותcotton , שהיא רשת אופנה לנשים, קצת יותר מבוגרות ממני עפ"י רוב, שהעונה צילמה את הקולקציה שלה על נשים "אמיתיות" שזה אומר לא דוגמניות והתוצאה משובבת לב.

ההשראה לקולקציה שהוצגה לנו ע"י אורית המעצבת של הרשת, היתה נשים בתקופת החלוצים, במערב ארה"ב בסוף המאה ה19, הרעיון היה לעצב קולקציה של נשים חזקות, עצמאיות, פייטריות שלא מתפשרות על נוחות לצד אמירה אופנתית.
  
אבל איך זה קשור לחורף ולרצון בהתכרבלות מתמדת?
אני מאוד הופתעתי לגלות בקולקציה של כותון לא מעט פריטים שאהבתי והייתי מאמצת כבר היום לארוני, המכנה המשותף של כולם היה רוך ונעימות הבדים שכ"כ מאפיינת את גישתה של הנהלת הרשת, צבעי חורף כמו אפור, בורדו וירוק זית עם שילובי צבעי בז' וניוד רכים וגזרות ברובן רחוקות מהגוף, כאלו שמאפשרות להרכיב אאוטפיטים, כיפים, מנחמים, במראה השכבות שאני כ"כ אוהבת בחורף.


בין הפריטים שאהבתי וסט טראנצ' מהמם שמגיע בחרדל או אפור, קרדיגנים ארוגים בחיתוכים אסימטריים שמוסיפים המון עניין להופעה. סריגי פסים דקיקים נעימים שתמיד עובדים ושמלות אריג ארוכות, רחוקות מהגוף שיעבדו מעולה עם מגף גבוה, נעלי אוקספורד או סניקרס מדליקות.
על המותן אפשר לקשור איזו עליונית ומקבלים מראה קולי, נינוח ואפילו מנחם, בדיוק המתכון המושלם לחורף.



לכל הפריטים שמרביתם בצבעוניות אחידה, ניתן להוסיף צעיפי בד מלופפים בצבע מנוגד (כמו אלו ששחר הסטייליסט מדגים כאן) או איזו שרשרת מעניינת מהמגוון הגדול שיש בחנות.


עכשיו אגב כל הפריטים בחנות עד 199 ש"ח, אני בטוח אקפוץ לשם להשלמות בימים הקרובים, אז אולי נתראה... :)

הולכת להכין מרק, לכבוד הסופה הקרבה...

עד לפוסט הבא – מוזמנים:
לעקוב אחרי באינסטגרם
לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק של הבלוג



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה