יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

שמלת הבורגונדי שלי






אני כותבת את הפוסט הזה ומחוץ לחלון שלי התחילה הסערה המובטחת.
הברקים מבזיקים בתוך החדר, הרעמים מקפיצים אותי, הכל החשיך בבת אחת והגשם כאן.

אבל רק שעתיים קודם, עוד היתה שמש חורפית נעימה בחוץ שאפשרה לי להצטלם עם שמלת הבורגונדי החדשה שלי.




בחורף כ"כ קל לי להישאב לג'ינס + סווטשירט + מגף ואת הכל להסתיר מתחת למעיל אוברסייז הורס ובעיקר מנחם ומחמם, אבל, אפשר גם אחרת... עם אאוטפיט פחות בנאלי, אבל עדיין כיפי ונינוח, כמו  שמלת הבורגונדי הזאת שלי.
קלילה, כיפית, חופשייה, כאילו מדגישה, אבל מספיק רחוקה מהגוף ובעיקר מאפשרת גיוון והצבע הו הצבע... מושלם!




כבר יש לי בקנה עוד לפחות 3 אאוטפיטים שונים איתה –
עם סניקרס מנומרות וג'קט ג'ינס קשור על המותן
או עם נעלי אוקספורד חומות וקרדיגן אוברסייז זרוק מעל
או בשילוב צעיף ענק מלופף עם מגפיים גבוהים


אז נראה לי שתפגשו אותי איתה עוד כמה פעמים העונה :)

שיהיה טרום סופ"ש חורפי וכיפי
הלכתי להתכרבל...
כרמית.


שמלה - זארה| ג'קט - h&m| נעליים ותיק - מנגו| משקפיים - קסטרו

עד לפוסט הבא אתם מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה