יום שני, 26 באוגוסט 2013

שעתו של הנמר...














אין כמעט שנה שבה קולקציית החורף לא נפתחת עם הטרנד המנומר, אבל איכשהו, נדמה לי שהפעם החברבורות ממש משתלטות עלינו מכל עבר, בטקסטורות שונות, גדלים שונים ושלל גוונים.
אז כמובן שגם אני יצאתי לצוד לי (ולאריאל הקטנה) כמה נמרים ואביזרים משלימים.

אז מה היה לנו:
צעיף מנומר - פריט וינטאג' אמיתי, שכבר לפני הרבה שנים נדד מארונה של אימי לארוני שלי. הוא ענק אבל דק, מה שהופך אותו למ-ו-ש-ל-ם! מתלפף ומפנק בחורף, אוורירי ומלטף בקיץ ומשדרג כל הופעה.





נעלי בובה לילדות - אתמול הגיעו לאריאל במתנה מסבא וסבתא מחיפה. 
טבעת ארכיטקטונית - מהממת של דריוס ברזילי שממש גונבת את ההצגה
























סניקרס - מהממות וסופר נוחות, עוד רכישה מוצלחת ממלטה, new look























עגילים - טרנד נוסף שאי אפשר לברוח ממנו העונה - הטרנד הגיאומטרי... וכחובבת גיאומטריה ידועה בכלל, ומשולשים בפרט, לא יכולתי שלא להניח את ידיי על הצמד המושלם הזה, שעשה לי עיניים היום בקסטרו.
























high tops ילדות - עוד רכישה מוצלחת במלטה, הhigh tops המוצלחות האלו של ארי מNEXT.
























ארנק - ענק, בדיוק כמו שאני אוהבת וצריכה, בכחול עמוק מושלם ופינות מעוגלות של Laster

זהו... נראה לי שבנות משפחת רדליך, ערוכות ומוכנות לפתיחת העונה, זוהי בהחלט שעתם של נמרים, 
אז... תיזהרו שם בחוץ!



































מכנס: קסטרו/ גופיה: קסטרו/ וסט ג'ינס: אוסף פרטי/ נעליים: TOPSHOP


2 תגובות:

  1. לגבי הנעלי בובה של הגור-נמר, זה בא גם בלארג'...? רוצה, רוצה, רוצה!

    השבמחק