יום שבת, 22 בפברואר 2014

10 סנדלי פלטפורמה שלא ישאירו אתכן אדישות

לקראת הטיסה הקרבה שלי לחו"ל, שתכלול כמו כל חופשה שלי את כל הדברים שאני אוהבת: רחובות זרים, אנשים מעוררי השראה, מבנים אדריכליים מעוצבים, אוכל מפנק, שווקים ושופינג, אני מבלה לא מעט בימים האחרונים, במיטב האתרים של מיטב החברות כדי לבצע איזו סקירה מוקדמת ולהגיע מוכנה לקראת כל הטוב הזה שמחכה לי מעבר לים.

הסקירות המוקדמות הללו כוללות בעיקר ווינדואו שופינג וירטואלי בחנויות אופנה ועיצוב לבית – שתי אהבות גדולות שלי.

זה לא שאני יודעת מראש במדויק מה אקנה, מה אוכל, היכן אטייל ואיך בדיוק נראה כל אחד מהתכנונים הללו בגוגל סטריט ויו... (אופס) אבל זה מסדר לי את הראש וגורם לי לנחות לתוך השפע האוקספורדי בצורה טיפה פחות כאוטית.

כזאת אני – מאורגנת, יש יאמרו (דורי) – אובססיבית... שיהיה, העיקר שאני חיה עם זה בשלום ואפילו נהנית!

בטח כבר כולכן שמתן לב למגמה לקיץ הקרוב  – סנדלי פלטפורמה, זה קורה כל קיץ, משתנה, משתכלל, 
מתחדד. השנה בולטות במיוחד אלה עם הפלטפורמה הישרה, סוליית הטרקטור והמטאליות.

אז יאללה, תביאו סולם –

אנחנו מ-ט-פ-ס-ו-ת

קבלו 10 סנדלי פלטפורמה, כולם אגב במחירים שפויים, מרשתות גדולות, וכמו שכתבתי בכותרת הפוסט - לא ניתן להישאר אדישים אליהם.

מה זה אומר?


שכל אחת תיקח מכאן את הפרשנות שלה – הכי יפות, הכי מוזרות, הכי מיוחדות, הכי מי לעזאזל הולך עם זה?!?


52 פאונד TOPSHOP

95 פאונד ד"ר מרטינס. 65 פונד ASOS

40 פאונד RIVER ISLAND

58 פאונד TOPSHOP

30 אירו ברשקה. 299 ש"ח ZARA

19.99 פאונד new look

52 פאונד טופשופ. 349 ש"ח ZARA

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה