יום שבת, 19 באוקטובר 2013

gray sweatshirt for rainy weekend


על שובו של הסוויטשירט האפור כבר דובר רבות... והוא אכן עושה את העבודה...
אז מה יש בו בסוויטשירט האפור שגורם לו להשתלט על יותר ויותר מדפים בארון כבר חורף שני ברציפות?
הוא חם
מנחם
כיפי
ונוח
הוא צריך להיות רפוי ומשוחרר, אפילו קצת אובר סייז, ולהצתוות להיפך הגמור - מכנס צמוד או חצאית מתנפנפת
קזואל עם טוויסט!





משהגיע סוף השבוע, עליתי לי על אחד, כזה שמקיפול השרוול מתקבל קפל אפור בהיר ויפה, עם חרוזי מתכת שזורים בצורת נשר ושני רוכסנים בצדדים.




היעד - לב תל אביב, דירת גג ברחוב דיזינגוף בדיוק באמצע בין הכיכר לסנטר.
המאורע - ענבלו עוזבת את הדירה המדהימה הזו, אורזת הכל וטסה לאל איי הרחוקה. לרגל הנסיעה ועל מנת לארוז כמה שפחות ארגנה weekend sale, אצלה על הגג!





היה סופ"ש קסום וגדוש בגדים, אנשים, מוזיקה, אלכוהול, נשנושים, גשם, שמש והרבה סתלבט, אפילו ארי קפצה לבקר...

שיהיה לנו אחלה שבוע!

וענבלו - בהצלחה אהובה...









לבשתי: סוויטשירט אפור ומכנסיים H&m, מגפון ASOS, משקפיים קרולינה למקה
ארי: שמלה NEXT, קרדיגן H&m, נעלי בובה קסטרו

3 תגובות:

  1. יואו איזו טלפתיה אחותי. הייתי במנגו בשישי ומצאתי סווטשירט אפור אובר סייז, עם קיפול בהיר יותר. ואז ראיתי סקיני הורס שחור דמוי עור (מבריק) עם תפר באמצע כל רגל ועפתי על עצמי. אבל, המכנסיים היו רק במידה גדולה ובמידה שלי לא היו. חזרתי עם סווטשירט עצוב. שורה תחתונה, אני אגש ל H&M. ואת נראית מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. ענק נורית!!! יאללה רוצי לh&m תשלימי לך את האאוטפיט, הוא סופר שימושי ושיקי :)
      ותודה שאת קוראת ומגיבה מותק, זה ממש כיף לי!

      מחק
  2. סוויטשירט מהמם! צריכה למצוא כזה לעצמי חח
    תודה ששיתפת!

    השבמחק