יום שני, 8 בספטמבר 2014

Boutique on wheels

את ליבי אני מכירה כבר כמה שנים טובות, היא היתה לקוחה שלי במשרד הפרסום. המשפט שאולי הכי מתאר אותה הוא שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה! גם אם הרעיון שלה ממש שונה או משוגע וגם אם אף אחד אחר לא חושב כמוה... 

לכן, כשנתקלתי בשבועות האחרונים בקראוון ורוד ססגוני ושמח וסביבו נשים שמחות לא פחות - לא הופתעתי לגלות שמאחוריו עומדות שתי יזמיות צעירות ואחת מהן היא ליבי.
ליבי קינן ורויטל יהודה, חברו והגו את בוטיק האופנה הראשון על גלגלים - OnePiece1 




כבר כמה שבועות שהבוטיק שלהן מסתובב בלוקיישנים שונים, בינתיים באזור השרון (בהמשך בכל הארץ) בסופי שבוע, ומביא את מיטב בגדי המעצבים ממש עד הבית, לכל מי שלא מצליחה להגיע לבוטיקים בלב ת"א או רמה"ש. 





המכירה הקרובה והמיוחדת תתקיים בכפר הס, וזה יהיה ממש סופ"ש של הפניניג אופנתי, בו תחבורנה ליבי ורויטל לעדי לב (עדילי), מעצבת התכשיטים ובעלת הסילו בכפר הס, שם יתארח הקראוון לסופ"ש חלומי לכל חובבות האופנה.
  


הסילו בכפר הס

המבחר גדול, לערב או ליום, לעבודה או לאירוע אבל מבחינתי מה שהכי עשה את זה, זה שלמרות שמדובר בבוטיק של בגדי מעצבים, זה מרגיש נוח, אינטימי ולא מנוכר.

אז שריינו לכן את הסופ"ש - 
חמישי 18.9 בין שעות 10:00-20:00
שישי 19.9 בין השעות 9:00-15:00
מרכז יבולים 13 כפר הס


כדי להישאר מעודכנות במותגים החדשים וקולקציות מתחלפות וגם כדי לדעת היכן מתקיימות המכירות הבאות - אתן מוזמנות לבקר בעמוד הפייסבוק  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה