יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

איפה החורף?!?

אז מה קורה איתו?הוא ממש מתעכב השנה... עוד שנייה נגמר חנוכה והחורף עוד לא ממש כאן.

לא כ"כ מבינה מה מעכב אותו השנה...?
אני כבר מזמן מוכנה.

כבר באוגוסט התחדשתי בזוג מגפיים!

בספטמבר בחרתי לי תיק קווילט חדש במראה חורפי

באוקטובר הוספתי למתלתחה שלי צעיפי TUBE צמריים וחמימים

בנובמבר, הרגשתי שהוא ממש צריך דחיפה רצינית אז רכשתי מעיל צמר משובץ עם ניחוח בריטי כטאצ' נוסף אפרורי וקריר למלתחה החורפית שלי...

ומי לא בא???
החורף!

וכבר דצמבר...

אבל היום כבר יש (שוב) שמועות, שהנה, בסופ"ש הקרוב הוא מגיע, אולי אפילו כבר מחר
לשם כך החלטתי לשלוף את נשק יום הדין!
התותחים הכבדים באמת!!!
הכנתי רשימת קניות הכוללת רובה ככולה קטניות ופחמימות ושלפתי את סיר החמין מהארון!

אם החמין לא יביא אותו, אני מרימה ידיים ומחזירה את הגופיות לקדמת הארון...

אז בינתיים אני באאוטפיט קייצי למדי... ב...דצמבר... אמרתי כבר?!?







טי שירט - pull&bear
ג'ינס - ZARA
נעליים - DKNY
תיק - ASOS
עגילים - קסטרו
צמיד - בדים נוה צדק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה