יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

Geek Chic


בוקר, חורף וקר... ממש ממש קר...
6:15 – השעון מצלצל – שיט! איך כבר 6:15?!?
וזה עוד אחרי שאריאל חלמה בלילה על כלבים, או דובים או זאבים... לא סגורה על זה :/
לא התעצלה, אספה את הכרית עם ציפת הנסיכות שלה ועשתה דרכה אלינו, תוך שהיא ממלמלת משהו על דובים או כלבים ופשוט צללה פנימה למיטתנו...
אין לי מושג מתי זה היה, כי נשבעתי שאני לא מציצה בטלפון לראות מה השעה, כי על פי רוב זה מסתיים בשיטוט רשת אקראי שאורך לא פחות משעה...
אז עצמתי עיניים חזק, ממש ממש חזק וכפיתי על עצמי שינה.

אבל אז, ללא כל הזמנה מוקדמת, זה התחיל, מסאג' מאוד מאוד ייחודי, שלא כמו אירוודה, לא מדובר היה במסאג' מפנק בארבע ידיים עם נסך שמן על העין השלישית, אלא, במסאג' אכזרי בשתי רגליים, שהרגישו כמו 6!
בעיטות, סלטות, פליק פלאק לאחור, כף רגל לפנים – איך הם בכלל ישנים ככה?!?

אז אולי מזל שהוא צילצל סוף סוף... השעון... ובכלל, מה עיכב אותו כל כך..?

ועכשיו צריך לקום, להיות רעננה, נמרצת, מלאת אנרגיות טובות, לתקתק ארוחת בוקר וארוחת עשר וקוקו, לא בעצם גולגול, לא אימוש בעצם בא לי צמה, טוב גולגול... מזל שדורי אחראי על צחצוח השיניים...

ואז סופסוף גם אני מתארגנת... ועדיין קר לי...
ככה נולד לו האאוטפיט של היום – גיק שיק!
מצד אחד לבוש, מסודר, כמעט מעונב... מצד שני קליל, מחמם, מנחם
מצד אחד  black
מצד שני  white
הכי הכי חנוני
ולמרות זאת כ"כ קולי

Have a Geek Chic day!











לבשתי:
חולצה וטבעת - קסטרו
קרדיגן - ZARA
שרשרת (מתנה מנוג') ומכנסיים - h&m
משקפיים - וינטג'
נעליים - Adika



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה