יום חמישי, 8 בינואר 2015

הצצה לקולקציית אביב 2015 של קסטרו

הסערה של החורף הזה בדיוק עוברת אותנו, אבל שלשום כשהיא החלה במלוא עוצמתה,
לבשתי את הבגדים הכי חמים שלי, כולל צעיף מטריה ומחממי אוזניים... ונסעתי להציץ על הקולקציה החדשה של קסטרו לאביב 2015.

לא משנה כמה רשתות אופנה של מותגים בינלאומיים יהיו פה, עדיין תמיד מסקרן אותי לראות את הבשורה של קסטרו. כי היא ללא ספק רשת האופנה הישראלית המובילה, עובדת בצורה שהכי קרובה למודלים בינלאומיים, יושבת איתנה על משבצת ה- urban הכה אהובה עליי ועושה הכל כ"כ טוב, כ"כ שלם. גם בקולקציה וגם בתקשורת. מחוברת לגמרי לקהל שלה ומדברת איתו תדיר והרבה מעבר לזה, גם קשובה לו! 
לראיה לא מעט פריטים שהוצגו לנו בשואורום, הם תולדה של הקשבה לצרכן, שזה כמובן מתכון בטוח להצלחה.

אז אחרי ההקדמה אשתדל לחסוך במילים ולהרבות בתמונות של הצצה לקולקציית אביב 2015 של קסטרו שכבר במהלך השבועות הקרובים תתחיל לטפטף לחנויות הרשת.

כתמיד בקסטרו 3 קווים בונים את הקולקציה –

קו הג'ינס ה- blue הכולל שילובים של ג'ינס עם ג'ינס עם... ג'ינס. יש המון שטיפות חדשות בגוונים מעניינים והרבה מאוד דיטיילים מעולמות ה-militar והutility



קו הבייסיק קזואל הred מתחיל העונה עם הseventies כהשראה מרכזית ובא לידי ביטוי בטוניקות ושמלות עם רקמות, ג'ינס בגזרת פדלפון, גלביות בפרשנות סבנטיז עם קריצה לבגדי הים שיגיעו בהמשך העונה.
הקו מתפתח לאופנת "פסטיבלים" וודסטוק סטייל עם הרבה פריטים עם פרנזים וחרוזים ולא מעט סטים בהדפסים אתניים צבעוניים.
התפתחות נוספת של הקו, היא התפתחות קבועה בקולקציות אביב/קיץ והיא – הסיפור הטרופי – העונה מקבל העולם הטרופי של קסטרו טוויסט יותר ספורטיבי גרפי עדכני על הרבה בדים טבעיים ויסקוזה וכותנות שונות.






קו הסמארט הblack בו שולטים כמובן צבעי השחור לבן אפור, מקבל חיזוק צבעוני בדמות תכלת משרדי שמפיח בו חיים ושומר על מראה נקי ומתוחכם. אליו מתווספים הדפסים גיאומטריים שהופכים בהמשך העונה להדפסים אתניים מעניינים.
גם בקו זה נראה את הטרנד הטרופי בצורה מעט יותר מתוחכמת ומאופקת וגם מראות סיילור אלגנטיים מה שמשווה להם מראות ריזורטים מתוחכמים עם בדי פשתן נעימים ואביזרים משלימים.
מבחינת צבעוניות ההתפתחות כאן מעט יותר מאופקת ונשענת על גוונים של צבעי תבלין ומדבר.






בסופ"ש הקרוב אעסוק באריזה לחופשה המשפחתית הקייצית שלנו, אני יודעת שזה נשמע כמו אוי אוי אוי... אבל לא פשוט לארוז קיץ כשקר וסוער בחוץ ואנחנו לא בדיוק זוכרים מאילו פריטים מורכב הארון הקייצי שלנו... 
ההצצה החטופה הזו לקולקציה של קסטרו ללא ספק תסייע לי ותהווה לי השראה.

אז נתראה בפוסט הבא, אחרי החופשה
מבטיחה לשתף לכם קצת קיץ בתמונות J
אז תעקבו –
או
כרמית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה