יום שני, 13 בינואר 2014

גלובוס הזהב 2014 – השטיח האדום – ההריוניות שולטותתתתתתתת!

אז הלילה התקיים טקס גלובוס הזהב, רק כדי לסמן רגע וי על העניין הרשמי של הערב הזה, הזוכים הגדולים היו:
"שובר שורות" (סדרת הדרמה והשחקן הראשי), "חלום אמריקאי" (סרט – קומדיה, השחקנית הראשית ושחקנית המשנה) ו-"12 שנים של עבדות" (סרט – דרמה)

אבל לא לשם כך התכנסנו כאן הרי...

כבכל שנה, את המצטיינים האמיתיים וגם הכשלונות הגמורים, ניתן היה למצוא על השטיח האדום בדרכם לאולם.
כדי לעשות את זה קצר וקולע ויחד עם זאת לשמור אותנו מעודכנים, קיבצתי הנה את ההיי לייטים, ב5 קטגוריות עיקריות, 4 מתוכן ממש טובות! החמישית – אסון!

קבלו את מצעד השטיח האדום - גלובוס הזהב 2014

קטגוריה ראשונה – הריוניות לוהטות!
כמובטח בכותרת הפוסט, בלטו מאוד על השטיח האדום Kerry Washington ו-Olivia Wilde – יפייפיות, מוקפדות, מחויכות ו... הריוניות


קטגוריה שנייה – אדומות או לא להיות
הצבע האדום תמיד מצוי בכל אירוע מהסוג הזה, הפעם היתה לו נוכחות של ממש, לא מעט כוכבות עטו על עצמן מיטב השמלות. משמאל לימין: Julia Louis-Dreyfus, Louise Roe, Edie Falco, Amy Adams (שגם קטפה את פרס השחקנית ב"חלום אמריקאי"), Lupita Nyong'o (מ"12 שנים של עבדות").



קטגורייה שלישית – קלאסיות שחורות על זמניות...
השחור – נאמר עליו כבר הכל! תמיד נכון, לרוב קלאסי, נצחי, ובד"כ מנצח (למה רק בד"כ – חכו למקרה ג'וליה רוברטס!!!) הכוכבות הבאות, בהחלט השתמשו בו באיפוק תבוני שהוליד אאוטפיטים אלגנטיים ויפים. משמאל לימין: Sofia Vergara, Kelly Osbourne, Julianna Margulies, Hayden Panettiere (כ"כ יותר יפה לה ממדי המעודדת).



קטגורייה רביעית – מטאליות זוהרות
שמלות בלינג בלינג מנצנצות יכולות להיות נפילה קשה ומוגזמת, אבל שלוש הכוכבות הבאות, הצליחו למתן את הלוק המנצנץ בגזרה מאופקת, מיעוט אקססוריז, איפור מעודן ושיער מוקפד והרי התוצאה המוצלחת לפניכם. משמאל לימין: Naomi Watts (ההורסת), Mila Kunis, ו- Camila Alves שהצטיידה גם באקססורי משובח במיוחד הלא הוא Matthew McConaughey.



קטגוריה חמישית – איך אקרא לזה בלי להעליב...? – א-י-ו-מ-ו-ת!
אין לי יותר מידי מה להגיד כאן... ואני גם חושבת ששום דבר שהכוכבות הנפלאות המככבות בקטוגריה הזו שלי, יגידו להגנתן, לא ישכנע אותי J
אז פשוט אגיד – WTF?!? מה קרה לג'וליה רוברטס??? או שזו דודה שלה??? ומי הלביש את סנדרה בולוק? חליפות החלל ב"כח משיכה" היו ממש שיחוק לעומת הדבר הזה שהיא עוטה על עצמה!!! ודרו בארימור... מה?והכותונת שמציצה למטה לזואי סלנדה – למה? וג'ניפר לורנס... חבל... רק לפני רגע היית המהממת מ"אופטימיות היא שם המשחק"
משמאל לימין: Jennifer Lawrence, Julia Roberts, Sandra Bullock, Zoe Saldana, Drew Barrymore.


צ'או חברים, נתראה באוסקר...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה