יום חמישי, 2 בינואר 2014

My favorite blogger…

TROP ROUGE הוא בלוג מקסים, שאני עוקבת אחריו באדיקות כבר איזה זמן...


תכירו את כריסטינה קרדונה – בלוגרית, פאשניסטה, שחקנית ודוגמנית שיקית מהממת!
היא בת לזוג מעורב שחור/לבן מצרפת ואיטליה. היא בעצמה נולדה בניו יורק, אבל גדלה רוב חייה בצרפת בעקבות קריירת הדוגמנות של אימה ובחייה הבוגרים חזרה להתגורר בניו יורק.

הבלוג שלה הוא אסופה של "מאחורי הקלעים" מימי הצילום בהם היא מדגמנת עבור שלל חברות ומותגים, אאוטפיטים יומיומיים מלאי שיק ברחבי ניו יורק, ותיעוד רגעים משפחתיים, חברתיים אישיים, כולל בילויים במסיבות, מסעדות ועוד.

מעבר לעובדה שהיא עושה חשק מטורף לעלות על הטיסה הראשונה לניו יורק ולהסתער על שלל החנויות והבוטיקים בסוהו וטרייבקה, היא פותחת את הראש, מעוררת השראה, וגורמת לי כ"כ ליהנות מהפוסטים שלה ולחשוב... כי חלק ניכר מהעניין שהיא מעוררת הם הניגודים הרבים שיש בה – מצד אחד אשת העולם הגדול, דוגמנית מצליחה, יפייפיה, מתוקתקת, מלאת שיק וסטייל, מבלה ומטיילת הרבה בעולם.
מצד שני, טום בוי, נערית כזו, פשוטה, נגישה, מאוד חמה ומחוברת למשפחתה, אוהבת אוכל פשוט ומתעדת את עצמה גם בנעלי בית, מחובקת עם אחיה הקטן וכוס שוקו ביד.

ולא פחות חשוב, מציגה אאוטפיטים מרהיבים שרובם מרשתות, חנויות ובוטיקים נגישים למדיי וכמעט לא תתפסו אותה בפריט של מותג יוקרה שצריך להיפרד ממאות דולרים רבים כדי לרכוש אותו :)


אני בטוחה שהקסם יעבוד גם עליכם, קבלו מקבץ מייצג מהבלוג שלה... תהנו!












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה