יום רביעי, 8 בינואר 2014

חרדל עולה!!?

חרדל

ללא ספק רוטב שנוי במחלוקת...


ברור, כשהוא מגיע במבטא צרפתי עם המילה דיג'ון צמודה אליו, זה נשמע פצצה, אבל ככה זה, בצרפתית, באנגלית, בספרדית ואפילו באיטלקית הצעקנית והעצבנית, הכל נשמע יותר טוב.

העניין הוא שהוא פשוט לא טעים לי ככה, בצורתו הגולמית והטהורה, חזק מידי, דומיננטי מידי, ומרוכז הרבה יותר מידי... אבל תוספת שלו לעוף בתנור, או על הסלמון המאודה שלי (לפי מתכון של ענבלו) עושה פלאים!

ובאשר לצבע, צבע החרדל – אותו דבר, הוא קצת מוזר, דומיננטי מידי ו... שנוי במחלוקת.. אבל בכל הקשור לאופנה, מה ששנוי במחלוקת לרוב בני האדם, מככב אצלי... וגם הצבע כנראה עובד בדיוק כמו הרוטב, זורק את זריקת החיים המתבקשת לתוך אאוטפיט חורפי (או תבשיל חורפי) ואפרורי.

שמתי לב שיוצא ככה שאני אוספת סביבי לא מעט פריטים בצבע הצהוב העכור הזה, ביניהם ניתן למנות תיק ערב, סריג צמות, ג'קט קליל, שמלה, צעיף ועוד... וממש לאחרונה צירפתי גם טייץ ג'ינסי בגיזרה סופר סלימית, שהולך נפלא עם סריג אובר סייז אפרפר מחמם ונעים.

אז זה היה האאוטפיט שלי לעבודה, באחד הימים השבוע

יום שהתחיל באאוטפיט קוזי וכייפי... המשיך בתאונת שרשרת בכביש החוף :( בה נמחצתי מלפנים ומאחור והסתיים בהקפצה מוקדמת לגן של ארי מחשש לדלקת אזניים...

נו... יום חרדל שכזה...

העיקר שנגמר...

רק בריאות!

שיהיה המשך שבוע טוב ותעשו טובה – שמרו מרחק, שלא תמחצו איזו נהגת חביבה בג'ינס חרדל J













לבשנו:
אריאל - טייצ רכיבה h&m, סריג ינשוף old navy, מעיל Gap, סניקרס Keds
אני - מכנס, קרדיגן ושרשרת גדילים  h&m, נעליים וסוויטשירט Mango, משקפיים Ray Ban

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה