יום שני, 3 בפברואר 2014

זמן משפחה

החודש מצוין חודש הבטיחות לילדים. אריאל שלי עוד שנייה בת 4, וכמעט 100% מהזמן שלי אני עסוקה בלדאוג שתהיה בטוחה, מוגנת ומאושרת ו...בוא נודה על האמת, גם לבושה יפה J
מה שהוביל לכך שביום הכיף שלי, עבור עצמי, מצאתי את עצמי קונה לה עוד ועוד פריטי אופנה חדשים, שניים שאהבתי במיוחד הם הפוטר הכחול והמדליק הזה, של בת הים הקטנה, נכון... הכי קיטש, לקנות לאריאל את אריאל אבל לא יכולתי להתאפק! הפריט השני, זו הטי המדליקה הזו, שהייתי ממש שמחה לאמץ גם לעצמי לקראת הקיץ הקרוב...

H&M

H&M

אז אחרי האתנחתא האופנתית הקלה, אחזור רגע, לנושא הרציני של הפוסט –

כאמור, אני מגינה, מגוננת, ערה לכל הערה, טענה, תלונה, טרוניה. אוספת בשקיקה כל פרט מידע שהיא מספקת על חוויותיה במהלך היום בגן, שומעת שנפלה/ נשרטה/ נעלבה/ לא שותפה במשחק ולא פעם כואבת כאב, שהיא כלל לא חשה, או שכחה ממנו כבר מזמן...

השבוע החולף, יצא מן שבוע כזה, מאוד משפחתי שהתחיל ביום האם/ יום המשפחה – לא נפתח שוב את הדיון... כי איך שלא תקראו לו, הוא ריגש אותי מאוד, כי כך או כך, הוא משמעותי עבורי בעיקר מאז שיש לי את אריאל, כי בזכותה אני אמא וגם בעלת משפחה, במובן רחב יותר ושונה מחיי הזוגיות שקדמו להיוולדה.
המשיך במתנות מהגן לרגל יום המשפחה, הכנת דמויות המשפחה שלנו מבצק סוכר ומתחבר כעת לחודש הבטיחות לילדים, הילדים שלנו.

ואם נחבר שנייה חזרה את הקצוות ונחזור לתחילת הפוסט – חודש בטיחות לילדים - אז כמו שיודעת ודאי כל אם, ביום בו נולד לנו ילד, נולדת עימו חרדה ענקית לשלומו ולכן, על אף שבד"כ הנושאים בהם אני משתפת בבלוג שלי, הם נושאים קצת יותר קלילים, עיצוביים ואופנתיים, לא היססתי לרגע כשנחתה במייל שלי ההזמנה לסיור במתחם בייבי אאוטלט לרגל חודש הבטיחות לילדים, כי מה יכול להיות טוב יותר מאחה"צ חווייתי, עם אריאל שלי.

אז בייבי אאוטלט למי שלא מכיר, זהו האנגר ענק בכ"ס, שנדד לשם מבצרה ואשר אני, על אף היותי תושבת השרון, לא הכרתי ולא שמעתי עליו קודם לכן וחבל שכך... כי מדובר ב1000 מ"ר שווים במיוחד המציעים מגוון רחב של מוצרים, המיועדים עקרונית לילדים עד גיל 6, אולם מרבית המוצרים רלוונטיים להורים לילדים בני 0-2.

ניתן למצוא שם עגלות, טיולונים, כסאות אוכל, רהיטים, צעצועים, טרמפולינות, בקבוקים, מוצצים, בגדים, מצעים ומגוון עצום של סלקלים ומושבי בטיחות לרכב, כל המוצרים של מיטב היצרנים והמותגים המובילים בשוק.
המחירים – סופר אטרקטיביים, כל ימות השנה כי מגיעים לאאוטלט המון עודפים משנים קודמות, או מוצרים פגומי אריזה, או צבעים שפחות הלכו, והחודש, לרגל חודש הבטיחות, ניתן ליהנות מעד 50% הנחה על מגוון רחב של מוצרי בטיחות לילדים.
אז הזכרתי את המגוון ואת המחיר, אבל הנקודה הבולטת ביותר היא המקצועיות. החנות מאוישת ע"י אנשי צוות מקצועיים, שעברו הדרכות בטיחות בגופים שונים, כמו בטרם ואשר ידעו לספר לנו שכ53% מתאונות הדרכים  בהם מעורבים ילדים ישובים במושבי בטיחות נגרמים בשל אי חגירה למושב או בשל התקנה לקויה של מושב הבטיחות לרכב!
לכן מקפיד הצוות לתת דגש רציני בכל הקשור להתקנה נכונה של המושב ברכב, הם מבצעים את ההתקנה בעת הרכישה ואף נותנים שרות של התקנה חוזרת, ברכב חדש או חלופי, ללא עלות נוספת.



כל מה שנותר לי הוא רק להצטער שלא הכרתי את החנות קודם... בכל מקרה, החכמתי בסיור ולמדתי עוד כמה דברים חדשים בכל הנוגע לבטיחות של אריאל ברכב והכי חשוב - אריאל נהנתה לשוטט ברחבי החנות ועוד יותר נהנתה לבחור לעצמה מתנות, אז תודה.



ו...בואו נשמור על הילדים שלנו, גם בבית, גם בגינה וגם בנסיעה הקצרצרה מחברה הביתה, כי אין דבר חשוב יותר מהמשפחה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה