יום חמישי, 6 בפברואר 2014

זה רק ספורט

בין הטרנדים לאביב הקרוב ניתן למנות כנראה 5 בולטים במיוחד: המטאלי, האוקספורדי, הארטי, הגיאומטרי ו… הספורטיבי. אז, מה נלבש באביב הקרוב – חלק ב'

הלוק הספורטיבי, במובן הפחות ספורטיבי של המילה... ז"א לא לשם פעילות ספורטיבית בפארק, הולך ותופס יותר ויותר מקום בעונות האחרונות, תחילה זה קרה רק על המסלולים הבינלאומיים, אח"כ גם ברחובות ניו יורק, לונדון, ברלין ושאר בירות אופנה. החל משנה שעברה עשה כבר עלייה גם למסלולים המקומיים אצלנו כאן בארץ הקודש ובמקביל, נראה יותר ויותר גם באופנת הרחוב הישראלי (בעיקר בת"א, בוא נודה על האמת).

היום, אחרי ששתי תצוגות האופנה הגדולות בישראל, קסטרו ורנואר, מאחורינו, ניתן להבין שגם בקיץ הקרוב נמשיך לשלב פריטים ספורטיבים במלתחה היותר "לבושה שלנו"
אלה יהיו כנראה –
סניקרס עם מכנסיים קצת יותר אלגנטיים מטייץ או ג'ינס
נעלי עקב עם מכנסי טרנינג
שמלות טניס, שניתן לפזז איתן גם במועדונים ולא רק על מגרשי חימר
ג'קטים וחולצות ערב מבד סקובה (בד חליפות צלילה)
חולצות נבחרת מעוטרות פסי צד
כובעי בייסבול
ועוד...
ככלל ניתן לראות בעונות האחרונות מגמות של שילוב בין עולמות, עירוב בין יום ולילה, ספורטיבי ואלגנטי, בין פרינטים כביכול מנוגדים כמו פרחים עם מנומר, אז נכון, זה לא לכל אחת או אחד, אבל כמו כל טרנד בכל תחום, יש את ה-early adapters שמושכים אחריהם את השאר.

Emilio Pucci


Prada


Marni


Iceberg


Tommy Hilfiger

Marc By Marc Jacobs 


אני כמובן כבר אימצתי את הנגיעות הספורטיביות, גם באאוטפיטים יותר "לבושים" וכן... זה עדיין גורר לא מעט מבטים ולעיתים גם תגובות, גם מבית אגב...
היום בבוקר אריאל נתנה לי "מבט" את עמדתי לעזוב את הבית עם מכנס אלגנטי שחור וסניקרס אפורות ואף הוסיפה... "אמא שכחת לנעול נעלי עקבות" (הטעות במקור כמובן)
הסברתי... לא בטוח שהבינה... אבל כובע בייסבול היא כבר אימצה גם אימצה.




אז למרות שאופנה זה נושא רציני...;)
שימרו על הומור, ראש פתוח ו... רוח ספורטיבית, 
זה גם טוב לעור הפנים J



http://www.style.com/  התמונות מ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה