יום שבת, 8 בפברואר 2014

אאוטפיט נינוח לסופ"ש

מיום ראשון, מידי שבוע, אני מחכה שיגיע כבר סופ"ש, שאוכל, לנוח, להירגע, להתבטל, להתפנק.

בפועל מרבית סופי השבוע שלי עתירי פעילות: נסיעות, טיולים, ארוחות, מפגשים, קניות, התחייבויות, בישולים והפעלות, כמובן בין לבין גם קצת נחים, כמה שמספיקים.
אבל מידי פעם, מגיעים להם סופי שבוע כאלה, שלווים, אחרים, נטולי תכנונים, כזה הוא סוף השבוע הזה, היו אמנם כמה סידורים ועניינים קטנים, אבל כולם הסתיימו עוד בשעות הבוקר של שישי.

משם ואילך נח עליי סוף שבוע רגוע. כשבשעות הצהריים של שישי החל להתגנב לו גם כאב גרון מעצבן שמאיים גם ברגעים אלה להחמיר ולהשתלט על כל גופי הבנתי שזה סוף שבוע כזה, של מנוחה, קריאה, מוזיקה, ורביצה מכורבלת מול מיטב פרקי סדרות השבוע בVOD.

בסופי שבוע שכאלה, לא כ"כ בא לי לצאת מהמיטה, אבל הרי אני כבר לא מחליטה, אריאל מוכנה להצטרף אלינו למיטה להתכרבלות שבת בבוקר במשך שעה, לא יותר, אחרי שעה היא כבר בפול אנרגיות וחייבת פעילות קצת יותר אקטיבית. אז מנסיעת שבת בבוקר לת"א, התחמקתי, וחטפתי עוד כמה שעות שינה, אבל בדרך חזרה הביתה הם צלצלו לוודא שאני כבר מתארגנת ומצטרפת אליהם לטיול בשכונה, קצת רביצה בשמש בגינה, רק תועיל לך, הבטיח לי דורי.

ואז צריך להתלבש...

אז אני רוצה להתלבש, לצאת מהבאסה, מכאב הגרון ומתחושת הנמנום הכללית, אבל בא לי שזה יהיה משהו קליל ונוח, לא מעיק, לא צמוד, לא לוחץ, חמים, אבל רצוי בשכבות כי בחוץ חם וצריך יהיה להתקלף ואם אפשר אז שתהיה גם מוזיקה, שאפשר יהיה לשבת באמצע גינה מלאה בילדים צעקניים, בלי לשמוע אותם, להתנתק, ורק ליהנות משמש חורפית מלטפת.

אז זה האאוטפיט שיצא...

הולכת להכין לי תה עם דבש ולימון, המשך שבת קסומה לכולנו :)








סוויטשירט - ebay
חצאית - h&m, נראתה גם פה
תיק - h&m
נעליים - new look
עליונית ג'ינס - Stradivarius
 אזניות - castro

ארי: גרביונים ווסט - h&m (על המכנסיים היא ויתרה עד שהגענו לשלב הצילום...)
סוויטשירט - next
נעליים - castro


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה