יום שישי, 6 בספטמבר 2013

שובו של הג'ינס

שבעצם אף פעם לא עזב... את העולם לפחות, אבל מערכת היחסים שלי איתו לא תמיד פרחה, איך לומר, 
it is complicated...

בהתחלה, הכל היה בסדר ביננו, שלום שלום ואפילו מעבר.
היו לי ארוכים, קצרים, בהירים וכהים ואפילו גזורים.
ואז, פתאום לא סבלתי אותו, זה נהיה לי חם ומעיק ומציק, ורק אם ממש הייתי חייבת, היינו נפגשים.
עברו שנים וכנראה המדים עשו את שלהם, פתאום התגעגעתי...
לאט לאט התחלנו להתקרב חזרה, גיליתי אותו!

ואז... הגיע עידן הסקיני והשאר - היסטוריה.
הוא הלך ותפס יותר ויותר מקום בארון שלי וצבר יותר ויותר שעות ובשנים האחרונות אפילו חורג מגבולות פלג גופי התחתון ומטפס מעלה בצורת חולצות, וסטים, עליוניות...

אז יאללה -
...turn the music on, and let's Denim

לבשתי: total denim outfit: בוי פרינד ג'ינס, תיק, טבעות ונעליים קסטרו/ חולצה h&m/צמיד bershka (מתנה מנוג'י)/ משקפיים קרולינה למקה. ארי בשמלה של תמנון.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה