יום שני, 9 בספטמבר 2013

משפט פיתגורס

טוב... זה לא באמת הולך להיות שיעור גיאומטריה, אבל חיבתי הגדולה לגיאומטריה בכלל ולמשולשים בפרט יכולה לבוא העונה לידי ביטוי בלא מעט פריטי אופנה, אז זה כיף גדול!

אני לא יודעת לומר, מה זה בדיוק, שיש בו במשולש שכל כך משמח אותי ואוטומטית משדרג לי כל אאוטפיט, אולי זו הסימטריה, אולי הקווים הנקיים, אולי השפיצים... אבל העובדה היא שזה עובד ועם עובדות הרי לא מתווכחים!

קבלו הצצה קצרה ללוקים גיאומטריים מהעולם שעשו לי חשק להוסיף עוד קצת משולשים למלתחה שלי...

Rag&Bone
DKNY

Anna Sui
Stella Mccartney



Tom Ford
Tom Ford
וזאת אני, עם אאוטפיט קליל מהשבת האחרונה עם איך לא...? משולשים!
המשך שבוע שפיצים שיהיה לנו!








לבשתי: גופיה h&m/ מכנסיים top shop/ נעליים twenty four seven/ שרשרת ועגילים קסטרו/ טבעת משולש SiSi/ טבעת זרת שוק הל'ס קיטשן ניו יורק/ צמידים מתנה מנוג'י/ משקפיים Ray Ban

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה