יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

Different Pulses

ביום חמישי האחרון, שנייה לפני הצום הגדול... עשיתי דרכי לקיסריה... להופעה של אסף אבידן.
כיוון שלפני פחות מ3 חודשים הייתי בהופעה הקודמת בקיסריה, של אותו tour בדיוק הייתי צריכה תירוץ... התירוץ היה שיניב, אח של דורי, מגיע לביקור מולדת קצר משיקגו והוא ממש רוצה ללכת.



אז קנינו כרטיסים ושמנו פעמינו לקיסריה והיו כמה הפתעות:
1. למרות שהייתי לכאורה באותה הופעה לפני פחות מ3 חודשים היא היתה שונה לגמרי! הרכב נגנים שונה, רונה קינן שהצטרפה לtour, סדר השירים שונה לחלוטין, בקיצור - different!

2. גם ביוני, הנושא הפתיע אותי מאוד, וגם הפעם זה היה מאוד ניכר ומאוד יפה לראות - הקהל שהגיע להופעה היה מטווח גילאים כ"כ רחב, בערך 15-65, לאמן ישראלי שלא שר בעברית ושהוא לא לגמרי מיינסטרים, זה בהחלט היה מפתיע.

3. מזג האוויר גם הוא הפתיע. בעוד מדובר בערב לפני חמסין יום כיפור הגדול שכולם דיברו עליו בשבוע האחרון, בקיסריה, מול הים, ב21:00, התגנבה לה בריזה קרירה וכיפית שרק תרמה לכל ה-feel האירופאי ששרר באמפי וזה כמובן ישר עשה לי חשק ללבוש כבר כל מיני רכישות סתיויות חדשות שלי, שעדיין לא יצא לי לחנוך...

ההופעה היתה מדהימה, לגמרי בינלאומית, מיוחדת, אחרת, מרגשת, מחדשת, קצת פחות דיבורים ויותר שירים ושני ביצועים בעברית בזכות החיבור עם רונה קינן (עם ביצוע ענק, משותף ל"מבול" שלה) היה הכי Different Pulses...
אז למי שפיספס... מומלץ בחום לתפוס בזריזות טיסה לאירופה לאחת ההופעות הקרובות (לא נותרו עוד הרבה שאינן sold out) או פשוט להוריד את האלבום בi tunes, הנאה מובטחת!

ולגבי האאוטפיט, אמנם לא תיעדתי את האאוטפיט שלי להופעה אבל להלן תיעוד רלוונטי, קולי, שחור ואדג'י שלי עם חולצת המופע הכה מהממת! (מתנה מיניב), חייבת לציין שלא חשבתי להתקרב לשולחן המרצ'נדייזינג שניצב בכניסה, כי מי לעזאזל קונה חולצות מופע בשנת 2013?!? אבל יניב נעצר, התעניין ובחר מתנה לחברה ואמר לי יאללה תבחרי לך גם, ואז קפצה עליי החולצה הזאת עם השחור והלבן ונגיעות האדום ו...המשולשים! זהו, נפלתי...
מכנסיים שחורים עם פאצ' בייקרים בירכיים H&m, נעליים קסטרו, עגילים מדוזה, טבעת forever 21.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה