יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

סימנים של סתיו

אתם מריחים את זה?
את הסתיו... כל הסימנים מראים שהוא כבר פה!
אתמול כשחזרתי מהעבודה, יצאתי מהאוטו, ו... לא ניתן היה לטעות, סתיו, ריח של סתיו באוויר.




לפנות בוקר מתגנבת לה לחדר רוח קריריה כזאת, בצהריים פתאום עלו בפייסבוק כל מיני תמונות גשם, ובערב, בהליכה, כבר אי אפשר היה להיות עם גופיה.

חוץ מהסימנים האלו, המוחשיים, יש גם כמה אחרים...

כבר נראה לי ממש הגיוני לנעול בבוקר מגפונים, אמנם עם חולצה ללא שרוול וטייץ דקיק אבל... מגפונים! זו היתה הזדמנות מצויינת לחנוך את מגפוני הזמש החדשים שלי.






סימן סתיו נוסף, זו המרפסת שלי. ישנם ימים ספורים בשנה שאני ממש יושבת בה. בקיץ חם מידי, בחורף קר ורטוב, באביב כל הפריחה מסביב מכניסה אותי להתקפות אלרגיה קשות, אז נשאר רק הסתיו, שהוא בערך שבוע אצלנו בארץ, לפעמים גם לא רצוף, אז אני מנצלת את כוווווולווווו.
פותחת שם ת'בוקר, שותה שם ת'קפה של אחה"צ וסוגרת שם ת'ערב. בימים האלו אנחנו גם מחדשים את צמחי התבלין שלנו והכל נעים, ריחני וקריר מסביב.


צבעים של סתיו, בגינה שמתחת למרפסת

עציץ הבזיליקום שלנו

שקיעה סתוית מהמרפסת

עוד מסימני הסתיו - המטבח קורא לי! הסתיו וגם אחיו החורף, עושים לי ממש מוזה לבישולים, אפייה ושאר שעשועיי מטבח, לאחרונה זו הפכה להיות אפילו חוויה יותר גדולה, כי יש לי סו שף קטנה וחמודה שמתלווה אליי לכל החגיגה.
היום ארי היתה בעניין של כדורי שוקולד שבא לה להביא לארוחת החג אצל אחי, וכדי שיהיה גם משהו למבוגרים... הכנו גם קינוחים שווים בצנצנות אישיות, יצא מהמם וגם יאמי... איך אני יודעת אם זה עדיין לא נאכל...? ובכן, אני יודעת, אני וארי וכמעט כל אצבעותינו שליקקו שאריות מהקערות.

אז מה היה לנו היום במטבח: אחד קפה עם צנימים, שניים טוסט פיצה, כדורי שוקולד, עוגות גבינה פירורים אישיות, מוס יוגורט חלבה עם שערות חלבה משמחות מעל (ותודה לעידית על המתכון!) וספגטי בולונז. 





יאללה הולכת להתארגן ל(עוד) ארוחת חג, הפעם סתווית...בגינה של אחי 
חג שמח!

לבשתי: חולצה - H&m/ טייץ - forever 21/ נעליים - אמריקן איגל/ שרשרת TOPTEN, טבעות - Accessorize london, אבנים שינקין וTOPTEN.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה