יום שלישי, 4 במרץ 2014

ביונסה, נוטינג היל וצ'אנקי מאפינס – לונדון קולינג!

איזה כיף היה....
ברור! איך יכול לצאת משהו אחר מתמהיל כ"כ משובח?
אוקספורד + שוק פורטובלו + אנשים יפים + מבטא ממכר + ביונסה בO2 Arena  = ש ל מ ו ת

הלונדון הזה שלי היה משובח במיוחד, אמנם טסתי לבד, בלי דורי, אבל היה לא פחות ממושלם.
מזג האוויר האיר לי פנים, האנשים היו יפים וכל כך מנומסים, הרכבת התחתית כמו תמיד היתה יעילה ונוחה ואפילו הקפה היה לי טעים, אז, מתחילים!

תחנת ה"בית" שלי

את הבקרים שלי פתחתי כמעט תמיד ברשת בתי הקפה הבריטית, הפשוטה והנהדרת Pret A Manger, הכל שם כ"כ יפה, מסודר ומזמין. כריכים, מאפים, עוגיות, חטיפים, פירות טריים חתוכים ארוזים, יוגורטים, שלל משקאות ופירות, הכל טעים, טרי ועם פירוט ההרכב התזונתי! בלונדון ובכלל באנגליה ניתן למצוא סניף של הרשת כל כמה מטרים והם מזמן השתלטו גם על ניו יורק ופריז... תמיד נחמד לפתוח שם את הבוקר, או לחטוף שם משהו על הדרך, ולמזלי אני לא מהפלצנים בכל מה שקשור לקפה, כך שהאמריקנו שלהם, לגמרי עושה את העבודה עבורי.


בכלל אני בחורה דיי פשוטה וצנועה, זה מאפשר לי ליהנות מהדברים הקטנים... כך שהיה לי ממש כיף גדול להסתובב באוקספורד, עם האוזניות שלי, ביונסה שאגה שם בקולי קולות, ואני איתה כנראה... זה מסביר כמה מבטים של אנשים שהיו סביבי... פשוט הייתי צריכה להתכונן להופעה במוצ"ש!
אז אני עם האזניות, מטיילת לי, מקפצת בין topshop, לnew look, משם לriver island, וכמובן, primark, איך אפשר לונדון בלי primark? בין לבין חוטפת איזו עוגיית ענק בצקית למדיי בben’s cookies ונהנית מהאווירה, מהחופש, מהחיים!



יום שישי הוקדש כולו לקניות באזור אוקספורד וסוהו, ישנן כמובן כל החנויות של הרשתות הגדולות והמוכרות. למחפשות את המותגים הקצת יותר יקרים מומלץ לבקר ברחוב ריג'נט ומשם כמובן לחתוך פנימה לתוך הסוהו. פאשניסטות – אל תחמיצו את החנות החדשה (יחסית) והכל כך מגניבה של brandy melville בסוהו (על הפנייה של carnaby street).


לחובבות מתחמי העיצוב לבית ובעיקר אקססוריז למטבח אל תפספסו את john lewis, זהו כלבו ענק באוקספורד, סמוך לתחנת bond street שלולא חיפוש מוקדם באינטרנט של ספלים מאוד ספציפיים שרציתי, כנראה שגם הפעם לא הייתי נכנסת אליו... ו- וואו! תרדו ישר לקומה התחתונה ביותר, יש שם גן עדן של מוצרים למטבח, יכולתי להסתובב שם יומיים!!! באותו עניין, בחנויות נבחרות של M&H נפתחו מחלקות עיצוב הבית ויש שם דברים מקסימים במחירים מצחיקים – שווה ביקור.

John Lewis

John Lewis
H&M Home

H&M Home

H&M Home
את השבת השמשית פתחתי בשכונת נוטינג היל הקסומה והיפה, יצאתי מהרכבת וצעדתי עם נחיל האנשים לכיוון שוק פורטובלו. הרחובות יפים, הבתים צבעוניים, החנויות מקסימות והדוכנים מגרים.
בדרכי חזרה, נכנסתי לחנות הקונספט המהממת של ג'יימי אוליבר recipease, מומלץ בחום!

נוטינג היל

נוטינג היל

נוטינג היל

הדרך לשוק

שוק פורטובלו









משם המשכתי לכיוון קובנט גרדן וטיילתי לי בכל המדרחובים הקטנים סביב neal street (רחוב הנעליים), שם על הצומת ישנה גם החנות הכה מגניבה של Urban Outfitters, שאני כ"כ אוהבת.

ואז... למלון, לנוח ולאסוף כוחות להופעה של ביונסה Mrs. Carter show. זה היה ביקורי הראשון באולם הO2 Arena המהמם! ובלונדון כמו בלונדון הכל מושלם! מגיעים עם הTube עד לפתח האולם והכל כ"כ גדול, מעוצב ומפואר, כך שבלי קשר למופע שבאתי לראות ולעובדה שאחזתי בכרטיס כניסה שכלל כניסה ללאונג' הvip, גישה סטרילית נטולת תור לאזורי הישיבה ומיקום מעולה בבלוק 102, כבר ההגעה לרחבה החיצונית מכניסה לאווירה מטורפת מלאת אנרגיות. ההופעה, איך לא' היתה מדהימה! ואפילו כללה הופעת אורח מפתיעה של ג'יי זי לדואט המוצלח שלהם Drunk in love, ביונסה היתה מהממת, החליפה לפחות 7 אאוטפיטים, הרקדנים היו הורסים, הוידאו ארט היה מושקע בטירוף והקהל? הקהל היה מושלם! הם יודעים "להרים" האנגלים האלה, כל הדרך חזרה ברכבת שרנו שירים מהמופע...

אני במלון, מוכנה לציאה

הO2 מבחוץ

ומבפנים

The Mrs. Carter show special cocktail 


את יום ראשון לקחתי באיזי, ארוחת בוקר, קפה, השלמה של שופינג, טיולים ברחובות, הפסקת מאפינס, ועוד טיולים ועוד קצת שופינג ו... היה אדיר!





סעו ללונדון, כיף שם :)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה