יום רביעי, 12 במרץ 2014

TLV Fashion Week - Shai Shalom Show

הגיע לסיומו היום השני והלפני אחרון של שבוע האופנה הישראלי.

כמה כיף, יופי והשראה במקום אחד!

כילדה שגדלה בחיפה ה... איך אומר את זה...? פחות אופנתית ודיי שמרנית, אני סוחבת איתי לא מעט חוסר ביטחון ובעיקר איפוק משתק בכל הקשור לבחירות האופנתיות שלי, כל אביזר משלים כמו כובע, או תכשיט אובר סייז, או איזה בגד בפרינט מעט "אחר" לווה תמיד במבטים, התלחששויות ושאר חוסר נימוסים....
אני זוכרת שההתפרקות שלי היתה מגיעה בנסיעות בחופשות לת"א, שם, בעיר הגדולה, יכולתי לתת לעצמי ביטוי מבלי להתבלט יתר על המידה בצורה שהיתה מביכה אותי.
אני כבר הרבה מאוד שנים לא בחיפה, אבל עדיין סוחבת עימי את העניין הזה – היעדר חופש מוחלט בבחירות האופנתיות שלי, היום אמנם כבר הרבה פחות, אבל זה עדיין שם...
לכן, כ"כ שימח אותי כשעורכות האופנה של סלונה, רתמו אותנו הבלוגריות לסיקור שבוע האופנה. מעבר כמובן להתרגשות העצומה, לאנשים היפים, לאווירה החגיגית, להשראה... אוכל להתלבש, ולא בקזואל של היומיום וכנראה לא אהיה שונה או מוזרה ובטח לא ארגיש "אובר דרסד" בין כל האאוטפיטים המושקעים שיהיו שם וכך אכן היה.
היות וההחלטה להגיע לתצוגה של שי שלום בה נכחתי הערב, קרתה רק שעות ספורות קודם לכן, לא היה לי יותר מידי  זמן להתלבט בבחירת מלבושיי, בסופו של דבר נבחר אוברול!!! (פריט שלא הייתי מעזה בחיים ללבוש בחיפה J) ירקרק שנרכש לא מכבר תמורת פאונדים מעטים בנסיעתי האחרונה ללונדון, אליו נאלצתי לצוות (בשל מזג האוויר הלא מתחשב בשבוע האופנה) ג'קט של זארה, השלימו את האאוטפיט סנדלי פלטפורמה, עשויים סטריפים שחורים וסוליה לבנה (גם הם תוצרת הממלכה הבריטית – NEW LOOK) ותכשיטים של מיכל בן עמי וO-SHAN.

באוהל הכניסה היו המון אנשים יפים, מטופחים, מתוקתקים, מריחים טוב, ובעיקר שלווים ומאושרים.
בחרתי לתעד את מיה קרמר שלבשה שמלה כ"כ יפה של תמרה סלם שהציגה אתמול, עם תיק היסטרי של טסלר אנד מנדלוביץ – וסיפרה שזה כבר האאוטפיט השלישי שלה להיום ולא האחרון... כי יש עוד תצוגה הערב.



בין האנשים הרבים לא ניתן היה לפספס את הבלונדינית היפה ו"הצבעונית" (למרות שלבשה שחור), זוהי טימור, העומדת מאחורי הבלוג International Israel.


ואז בערך ב20:30 התחילה התצוגה של שי שלום, או יותר נכון אדייק ואומר מעצב העילית הצנוע, המוכשר  והנחבא אל הכלים שי שלום, שהציג קולקציית גברים ונשים. שי שבד"כ מייצר אאוטפיטים אך ורק עפ"י הזמנה – Costume made, הציג קולקציה דיי רחבה לכל אחד מהמינים. יחדיו צעדו על המסלול גברים ונשים בהרמוניה מושלמת ונעלי עקב מאוד בעייתיות שגרמו כמעט לכל הדוגמניות להיות כפסע מהשתטחות המונית בזו אחר זו.


מבחינת גזרות – הוצגו קווים נקיים וסופר אלגנטיים, ישרים ומחויטים. לנשים, מכנסים בעלי מותן גבוהה, חלקם צמודים ומדגישים כל קימור וחלקם רחבים, משוחררים וארוכים. היו גם בגדי גוף עם דיטיילים של אבנים וחצאיות פליסה עשירות.


שילובי הבדים רבים ומסקרנים, אריגים וסריגים, בשילוב עם עור וקטיפה עדינה. ברבים מהדגמים, החלק החיצוני של הבד היה חלק והפנימי עם פרינט מאותה פלאטת צבעים, כך למשל חצאיות פליסה חומות, ובין הכפלים התגלה פרינט מיוחד בגווני אדמה. או מעיל אדום בוהק ובחלקו הפנימי פרינט גיאומטרי, מה שיצר הרבה עניין, תוך כדי צעידת הדוגמנים.
האאוטפיטים כיאה למראה נקי, אלגנטי ומחוייט, היו מונוכרומטים, אבל קיבלנו קשת חורפית דיי רחבה של צבעים. התצוגה התחילה בגווני טורקיז כהים וחורפיים, משם עברה לצבעי אדמה, חרדל וחמרה, ירוקים, אדומים שהפכו ורודים ולבסוף סגול חציל.


היה מאוד מרגש לשבת ליד הוריו של שי שהיו כה גאים ונרגשים מהמעמד.
זהו... אני הולכת לישון, לאסוף כוחות למחר, ליום נוסף של יופי והשראה.

עד לפוסט הבא אתם מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגם
ולהתעדכן מידי יום במיטב חדשות האופנה, הן UrbaniCa fashion blog והן בעמוד של סלונה אופנה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה