יום חמישי, 13 במרץ 2014

גדעון וקארן אוברזון - מה קורה כששני דורות מעצבים יחדיו?

זהו... תם ונשלם שבוע האופנה הישראלי לשנת 2014
הערב, הגעתי לצפות בתצוגת האופנה של גדעון וקארן אוברזון, אב וביתו מעצבים יחדיו, חייב להיות מעניין ואכן כך היה...
האאוטפיט שלי לערב זה היה שמלה דקיקה של H&M, שקופה למחצה, עם משיכות צבע קטנות, פריט המשתייך לטרנד "הארט" שיהיה לנו ממנו לא מעט העונה. נעליים של ASOS, עגילים - מדוזה, צמיד - מיכל בן עמי, טבעת - מוריהאטדגי וטבעת זרת שאהובה עליי במיוחד משוק הל'ס קיטשן בניו יורק.


בגלל הגשם העיקש בחוץ, אוהל המבואה הראשון היה עמוס מאוד מה שהקשה מעט על מלאכת תיעוד באי התצוגה, ובכל זאת, תפסתי כמה אאוטפיטים מעניינים, כולם בגווני ניוד בהירים ונעימים, בניגוד מוחלט לצבעוניות ה"רמזור" ששלטה בתצוגה – על כך בהמשך.
מיכל אנסקי יפה, גבוהה ורזה בשמלה של H&M Conscious, ותכשיט מהמם של איילה בר.


שני זוגות חברות, צעירות, ונרגשות, הראשונות עשו דרכן הנה במזג האוויר הסוער מעפולה הרחוקה!!!




ולתצוגה...
תמיד מאוד מסקרן לראות מה יוליד שיתוף פעולה בין שני מעצבים, מי יבוא יותר לידי ביטוי? מי ישפיע על מי ובעיקר כמה יהיה שווה ה1+1 הזה...? במקרה של הערב, נוצר מהחיבור בין השניים, משהו חדש לגמרי, לא ניכרה טביעתו הייחודית, של אוברזון האב כפי שאולי ציפיתי. התקבלה קולקציה קלילה, צעירה, צבעונית ופשוטה, לא במובן הרע של המילה, אלא יותר במובן הReady 2 Wear.


התצוגה נפתחה עם קטע מחול של רקדני להקת המחול הקיבוצית, בחורות ובחורים צעירים, לבושים גופיות לבנות מאוירות וטייצים ספורטיביים. ואז החלו הדוגמניות לעלות על המסלול. בזה אחר זה קיבלנו דגמי קיץ קלילים, תחילה היו אלו עליוניות שקופות מעל בגדי ים, עם פרינטים של פסים ונקודות, בצבעוניות מאופקת של שחור לבן ואפור. מיד אח"כ החלו להיכנס דגמים בצבעוניות "רמזור" קיצית ועזה, צהוב, ירוק ואדום, על חצאיות, שמלות חולצה ושמלות מקסי, תחילה בבדים חלקים ואז עם קריצה פופ ארטית, בדמות איורים ורישומים שחורים ע"ג הבדים הרכים הנשפכים.
הבדים נראו מלטפים, נעימים, עשירים ואיכותיים, כך גם הגזרות. חלק ניכר משמלות המקסי היו גזורות אלכסונית, גזירה ותפירה המשווה גזרה מעולה וסופר מחמיאה (ולא רק אם את דוגמנית גבעולית)
עד מהרה התחלפו אלו בחליפות קייציות יפיפיות ושמלות ערב ארוכות ונשפכות, גם הם באותה צבעוניות עזה ולבסוף הגיעו אאוטפיטים מהממים ששילבו חצאיות או מכנסיים אלגנטיים עם חולצות חיתוכי לייזר גיאומטריים – ה-ו-ר-ס!


האביזרים המשלימים היו גם הם בצבעי ירוק, צהוב, אדום וכללו תיקי ערב קטנים, תיקי גב וקרסוליות צבעוניות בתוך סנדלי סטילטו שחורים.



לסיכום – האוברזונים הציגו קולקציה קיצית, רעננה, צבעונית, פופית, קלילה, צעירה ואיכותית אך מעט צפויה, עד כדי כך שלרגעים נדמה היה שכבר ראינו את הדגמים הללו לא פעם בעבר, אבל כאמור מאוד מאוד לבישה. התצוגה הזו שילבה כ"כ הרבה אלמנטים אהובים עליי: מוזיקה קצבית מעולה, וידאו ארט ניו יורקי, צבעוניות של שחור לבן מאופק לצד צבעוניות עזה ומתפרצת, רישומי פופ ארט, אביזרים מדליקים ובסוף אפילו גיאומטריה - אני לא חושבת שיש פריט שעלה על המסלול הערב שלא הייתי שמחה לצרף לארוני...


היה סיום צבעוני וקסום לימים מלאי יופי, אופנה והשראה
נתראה בשנה הבאה...


ועד אז אתם מוזמנים לבקר UrbaniCa Instagram
וכמובן להתעדכן בעמוד של סלונה אופנה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה