יום רביעי, 26 במרץ 2014

דה צ׳ילדרנ׳ס פלייס בישראל

צילום: יח"צ

הראל ויזל, מלך הריטייל הישראלי, עשה זאת שוב, הפעם, אחרי אמריקן איגל, הביא לנו את ״דה צ׳ילדרנ׳ס פלייס״ האמריקאית.

אתמול התקיים אירוע בלוגריות בחנות החדשה במתחם G בכ״ס, אז הגעתי לבחון את המותג מקרוב.

דה צילדרנ'ס פלייס, כאמור, רשת אופנת ילדים אמריקאית, פונה לגילאי 0-12 ומציעה  בגדים, נעליים ואקססוריז לקטנים שלנו בצבעוניות עזה ומשמחת.




זו ללא ספק ה-עונה של הילדים, אחרי שקסטרו עשו כניסה לעולם הילדים בעונה שעברה, הצטרפה העונה גם מנגו וכעת גם דה צ׳ילדרנס וזאת בנוסף לשחקנים הותיקים והטובים כמו גאפ, זארה, פוקס, h&m ועוד...

מבחינת קולקציה נמצא שם פריטי בייסיק רבים עם אפשרויות מיקס אנד מאצ׳ מגוונות, פריטי פאשן הכוללים מכנסי אריג בפרינטים מדליקים, שמלות, חצאיות, ג׳ינסים, חולצות מכופתרות ופולו לבנים, קיר שלם של פיגמות כייפיות, אביזרי שיער לבנות, כובעים, תיקים, נעליים, בגדי ים, תחתונים ועוד.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

ישנה גם קולקציית ה״דרסי״ שהיא קולקצייה חגיגית במיוחד שתגיע הנה פעמיים בשנה, לקראת ראש השנה ופסח.

המחירים נעים סביב ה19.9 ל179.9 ש״ח כבר הושמעה לא מעט ביקורת בימים האחרונים, עם כניסת המותג לישראל, וגם אני סבורה שהמחירים דיי נוחים, אם כי לא זולים... אבל כפי שהתבטא ויזל באחד העיתונים אתמול, חיסכון של 10 ש״ח לפריט זהה ברשת באמריקה, לא שווה את כרטיס הטיסה והמלון... :)

מה שכן, לא בהשוואה למחירי הפריטים בחו״ל, אלא בהשוואה לרשתות המתחרות בארץ, חלק ניכר מהפריטים יקרים יותר ולא תמיד יפים יותר, אבל כבר עכשיו ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של פריטים, כאשר השני ב50% וזאת בנוסף להטבות המאוד מאוד שוות של המועדון שרובנו כבר חברים בו, כי זה אותו מועדון לקוחות של פוקס, פוקס הום, ללין, אמריקן איגל ובילבונג! כעת אגב, הקונים ב300 ש״ח, משלמים 200 ש״ח בלבד ובנוסף צוברים נקודות!



מיכל ריבקינד, מנכ״לית הרשת, בוגרת פוקס (20 שנה!) כמובן (וגם ביתו של אברהם פוקס), ליוותה אותנו במהלך הבוקר הזה וסיפרה לנו את סיפור המותג והקולקציה.

מיכל ריבקינד, המנכ"לית, מסבירה ומדגימה
צילום: יח"צ

היה בוקר מקסים, צבעוני, אופנתי וכייפי, בדיוק כמו שאני אוהבת, בסופו, איך לא?... יצאתי עם לא מעט רכש חדש לארי שלי הקטנה, חלקו, כמתנה מהרשת, אז תודה!

חלק מהפריטים שחזרו איתי הביתה

אני בטוח אחזור :)

בימים אלו נפתחים עוד ועוד סניפים ברחבי הארץ, כנסו לאתר להתעדכן במיקומים ואל תשכחו לאחד את כרטיסי המועדון שלכם  (ללא עלות) לכרטיס החדש ה- Dream Card, ניתן לעשות זאת בסניפי הרשתות השונות וגם באינטרנט באתר Dream Card, כך גם תחסכו מקום בארנק :) וגם תוכלו לממש נקודות מפוקס הום בללין או דה צ׳ילדרנס וההיפך - שווה!!!


2 תגובות:

  1. רשת מהממת! אני קונה שם לקטנה שלי באופן קבוע. תודה על השיתוף, בדיוק הזכרת לי ללכת ולבדוק אם יש מבצעים חדשים

    השבמחק
  2. קולקציה יפה, התרשמתי במיוחד מהחולצות לילדים, אולי צריכה לקנות כמה לקטנים שלי
    תודה על השיתוף!

    השבמחק