יום שלישי, 18 במרץ 2014

הקיץ של TO GO

בבוקר שלמחרת שבוע האופנה, כשכבר חששתי שתמה עבורי מנת הסטייל – יופי – גלאם, השבועית, הוזמנתי לצילומי קולקציית הקיץ של נעלי TO GO.
זה היה בוקר אפרורי, קריר וגשום אך דבר מהעגמומיות הזו לא ניכר על הסט!
את עלייתי לקומה השלישית בה ממוקם הסטודיו של הצלם עידו לביא, קידמה מוזיקה קצבית וכיפית וחבורה של אנשים צעירים, שמחים ויפים.
גם העונה, בחרו TO GO בעדי הימלבלוי כמובילת הקמפיין שלהם, ולצידה, בקולקציית הגברים, אסף הרץ החתיך!


עדי שרק שעות ספורות קודם לכן, נחתה מטיול בארה"ב, היתה יפה (מאוד!), רזה רעננה וזוהרת והכימיה בינה לבין אסף היתה ממש טובה, מה שגרם לכל היום הארוך והקריר הזה לזרום בכיף גדול.



תחילה תוכננו צילומי חוץ, מספרת לי לילך הארט דיירקטורית, אולם מזג האוויר הצריך כניסה לסטודיו ועל מנת להפיח חיים ולהוסיף צבע ועניין לצילומים, נעזרו אנשי TO GO באלמנטים גדולים צבעוניים ובשלל רקעים מתחלפים אשר סביבם התרחשו סצינות הצילום השונות.



בגזרת הנשים נראו הרבה סטילטו מחודדות, סנדלי פיפ טואו במראה ויטאג' ומגפונים קיציים, סגורים באזור הקרסול, אך פתוחים מלפנים ומחוררים בלייזר, כחלק מהטרנד הגיאומטרי. כבכל עונה וכמענה לצורך, ניתן למצוא בקולקציה גם לא מעט סנדלי פלטפורמה, סניקרס ונעלי בלרינה שטוחות, בשלל צבעים ופרינטים. 






הצבעוניות קיצית, שמחה ורעננה מצבעי פסטל ועד אדום וכחול רויאל עזים ומתפרצים, וכוללת גם שילובים של הטרנד המטאלי שמסתמן כאחד החזקים לעונה הקרובה.
הייתי מאוד שמחה להניח את ידיי על הזוג הסגול המטאלי שעל עדי בתמונה, הם יקפיצו כל אאוטפיט מונוכרומטי או סתם קזואלי, בשנייה.



בגזרת הגברים נראה מגוון רחב של נעליים דמויות עור, קלאסיות, לערב, לצד כפכפים ושלל סניקרס ואספדרילים, שמאוד חזקים העונה. לזכות אנשי המותג יאמר, שבקולקציות הספורטיביות, לא נצמדו לצבעוניות הגברית השגרתית של אפור-שחור-כחול, אלא העיזו והציגו דגמים תחת קשת רחבה של צבעים, כולל נגיעות ניאון, ירוק ואדום.

ראובן כהן שהיה על הסטיילינג בצילומים, עשה עבודה מדהימה בבחירת האאוטפיטים, כאלה שמצד אחד היו מאוד יפים, נכונים וטרנדיים ומצד שני, לא האפילו על הנעליים, אלא השלימו אותן. שזה בעצם משקף את האג'נדה של TO GO,  לפיה הם כאן כדי לענות על הצורך והתשוקה הבלתי נגמרת של נשים לנעליים... במחירים סופר אטרקטיביים.
וכן, לא להתנפל, אני לגמרי מכירה את הביקורת על האיכות הכללית, הגימורים וכו' וזו גם הסיבה שטו גו איננו המותג שמרכיב את כל "אגף הנעליים" שלי, אבל אני מאמינה שכדי להרכיב אאוטפיט אופנתי, מלא סטייל אבל גם במחיר שפוי – הסוד הוא שילובים, כפי שרובנו עושות, של יקר וזול, יוקרתי ועממי, בגד של זארה עם תיק של שאנל, שמלה מh&m עם משקפי שמש של פראדה.
לכן כשמסתמן טרנד שלא בא לך לוותר עליו אבל מצד שני, את מבינה שלא הגיוני להשקיע בו מאות רבות של שקלים עבור שימושים ספורים, שווה בהחלט לחפש אותו ב TO GO.



העונה לראשונה יתנו TO GO פייט גם בגזרת נעלי הנוחות, הם יוצאים עם קולקציית נעלי נוחות תחת המותג SOLARIZ ומבטיחים נעליים עם סוליות מרופדות ובעלות רפידות "memory" ייחודיות המתעצבות לפי צורת כף הרגל ועשויות מחומרים מאווררים, מונעי זיעה.

בקיצור – יש למה לחכות!

הקולקציה נוחתת ב70 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ בימים אלו.
נעלי גברים ונשים 100-200 ₪
נעלי ילדים 80-150 ₪

צלם: עידו לביא| סטייליסט: ראובן כהן| איפור: אסף בבו| ארט דיירקטור: לילך הירשפלד




תגובה 1:

  1. נעליים מדהימות! הייתי קונה ב-TO GO באופן קבוע בצעירותי, אבל הגיע זמן לעשות קאמבק.
    תודה על השיתוף

    השבמחק